יום שלישי, 8 בספטמבר 2009

חלונות 2



קורס מרוכז של 3 ימים במכללת הרצוג מפנה קצת זמן למשחקים בSKETCHUP.
"מדידה והערכה בחינוך" - ממש נוגע אליי.... לסיים כבר עם הקטע הזה של ההוראה...באמת נשאר קצת...

הבעייה שהמרצה אפילו לא רוצה להרצות - הוא נותן כל מיני משימות מעצבנות ומפריע לי לשחק במחשב. מה נראה לו? בכל אופן יש גם קצת חפירות מילוליות, ואז אפשר לעשות דברים מעניינים....


עבדתי עוד קצת על צורת החלונות. נראה לי שפרופיל בצבע לבן ישתלב בתוך העץ. זה יפה בעיני.
בנוסף חושב על צורץ ואופן ביצוע המסגרת של החלון - ואדן (אדן החלון). זה יהיה מעץ כנראה...



תגובה 1:

  1. אתה כזה תותח. :)

    ברור לי שאת הבית שלי אני מעצב ובונה איתך... כמה זמן לא התעסקתי בגוגל סקצ'אפ... השתמשתי בה בעבר לצורך איור מודלים אמינים יותר של מבנים בציורים שלי... הייתי מסדר סדרה של מבנים ואז עושה snapshot לתמונה ועובד על פיה בשכבה נפרדת בפוטושופ.
    אתה עושה דברים מהממים, אם יורשה לי לומר...

    השבמחק