יום שבת, 5 בספטמבר 2009

חלונות 1

מתחיל לשבת ברצינות על הצורה והתכנון הסופי של החלונות.
מסתבר שהעסק לא כ"ך פשוט. קיימות המון אפשרויות.
הבה נכניס אתכם לסבטוחה:
קחו את הקיר המערבי של הבית:שלושה חלונות ארוכים גובה של 180 ס"מ על 50.

לפחות 5אופציות שונות לסוגי החלונות.

1. החלון עשוי על ציר ונפתח החוצה - דווקא מאוד אוהב את האפשרות. גם יפה וגם ושרה תחושה נעימה והרגשה "קלאסית" חלון כמו חלון... הבעייה היא שבאופן כזה אי אפשר לשים רשת נגד חרקים וחיות אחרות...אז האפשרות הזו די ירדה..

2. אותו דבר רק שנכנס כלפי פנים. אבל הרעיון שהחלונות נפתחים כלפי פנים ממש לא נראה לי. זה חוסם אפשרויות לשים מדפים, דברים אחרים בצמוד לקיר, ולדעתי יוצר תחושה שיש פחות מקום בחדר... בקיצר גם הרעיון הזה ירד.

3. אפשרות שהחלון מסתובב על ציר אמצעי - הבעייה עם הרשת נשארת.

4. חלונות הזזה- הבעייה היא שבגלל שהחלונות האלו קטנים יחסית לרוחב (50 ס"מ ) אם הוא יהיה עשוי בצורה כזו - כל צד יהיה בגודל של כ25 סמ ויראה ממש קטן ומוזר.

5. האפשרות שנראת לי הכי הגיונית - ומתאימה מבחינת כל הדברים הראויים להתחשבות שציינתי. - חלונות שנפתחים כלפי מעלה. "גליוטינה" - והשם הזה מסביר למה אבא שלי ממש לא אוהב את הרעיון - טעמי בטיחות כמו תמיד (מה יקרה... אם ילד אחד... יום אחד... מתישהו... יבוא אלי לבית ויכניס את הראש שלו אל תוך החלון... בדיוק כך שהצוואר הקטן שלו יהיה על הקו שבו נסגר החלון... ואז... אולי תהיה רוח חזקה... או רעידת אדמה, שתנענע את כל הבית וככה... לא עלינו.... אותו ילד מסכן שרק רצה לבדוק איך בנוי החלון הארוך שבקיר המערבי.... יחטוף חלון אל מפרקתו הצעירה... ו...הבנתם...)

בכל אופן נראה לי בינתיים שהולכים על האפשרות החמישית. ואז זה יראה משהו כזה....השקעתי היום... תהנו...

2 תגובות:

  1. חחחח קורע מצחוק, זה קטע של אבות בטיחותיים
    אהבתי :) יפה מאוד

    השבמחק
  2. תודה, למי שזה לא יהיה...

    השבמחק