יום שבת, 5 בדצמבר 2009

ימים קשים...

שמעתם על הקפאת הבנייה בהתנחלויות?
...
אבל לומר את האמת, בבית הקטן שלי הבנייה הוקפאה כבר בתחילת שנת הלימודים.
ואם תהיתם למה אין עדכונים, אז זאת הסיבה.... לומדים, לומדים, וכו'...

לא אפרוס כאן את כל תלאותיי בלימודים עצמם ובכלל כל שינוי אורח החיים שהתחולל אצלי מרגע שהתחלתי ללמוד...(החל מהנסיעות המעצבנות באוטובוס לאריאל, לילות לבנים בסטודיו, בישול והכנת אוכל לבד, רחוק מאבא ואמא...[גם מהאחים והאחיות - למקרה שתקראו את זה...])

נראה שההבדל המעניין הוא , שאם עד עכשיו בנינו מעץ ובגודל אמיתי, אז עכשיו אנחנו בונים מקרטון, ובקנה מידה... !!!
בתמונה - סטודיו, 3 בלילה, עובדים על הפרוייקט הראשון...
מה השתנה? המסור הפך למספרים, המסמרים לדבק נוזלי, ואבא אמא והדוד(על תקן הפקחים ואחראי הבטיחות) הפכו ל סרג'ו, איציק ורם כרמי -האדריכלים המנחים בסטודיו...

בתמונה - שלישיית המנחים בהגשת הפרוייקט הראשון.

דווקא הבקתה הקטנה שלי הפכה להיות שימושית במידה מסויימת בסופי השבוע בהם אני בבית... המקום משמש כסטודיו- והשימוש הזה פשוט תפור על המקום. שולחן עגול גדול, מנורה, תנור, סרגל ומחוגה... לשבת ככה ב2 בלילה ולעבוד על פרוייקטים......
נראה שזה הזמן להכריז רשמית על הקפאת הבניה בבית הקטן שלי.
ת'אמת אני מוצא לפעמים כמה שעות כשאני מגיע הבייתה בשביל לעבוד קצת, אבל העבודה זוחלת...
בעקרון הגיע השלב שצריך להעביר חשמל - אבל אני לא יודע מתי אתפנה לזה...
"תקופת ההקפאה" מבחינתי תסתיים כנראה בקיץ הבא. אז אוכל לסיים את שהתחלתי (או לפחות להתקדם באופן משמעותי ורציף).
עד אז המקום ישמש לי כסטודיו - בו אוכל לעבוד בנחת, בסופי שבוע, הרחק מהרעש בבית ההורים....

כנראה שאת הבלוג הזה, יחליף לעת עתה מקום אחר שבו אנסה להציג קצת פרוייקטים ויצירות שיוצאות תחת ידי במסגרת הלימודים(איזה משפט ארוך...). אולי זה יהיה בלוג נוסף, או אולי סתם בפייסבוק...

שיהיה שבוע טוב.
ובכל זאת הנה חלק מהפרוייקט הראשון - קוביה 6*6*6 מ':







תגובה 1: